MARKETINGOWE BAZY DANYCH B2B B2C
31 książek o sprzedaży, które zmienią sposób, w jaki sprzedajesz
Ludzie odnoszący największe sukcesy przypisują swoje osiągnięcia niekończącej się podróży uczenia się. Nauka nie kończy się po opuszczeniu szkoły, zdaniu egzaminu czy skończeniu książki — to ciągły i trwający całe życie proces , który czyni nas lepszymi.
To samo dotyczy przedstawicieli handlowych. Nie wystarczy skupić się tylko na doświadczeniu z pierwszej ręki i szkoleniu, aby zdobyć wiedzę sprzedażową. Musisz inwestować czas i energię w ciągły proces uczenia się również poza swoją codzienną pracą. Pomoże Ci to nie tylko doskonalić swoje umiejętności i testować nowe techniki , ale także zawierać więcej transakcji i odnosić sukcesy i być skutecznym sprzedawcą.
Kompletny przewodnik po najlepiej sprzedających się książkach, które musisz teraz przeczytać
Jednym z najlepszych i tańszych sposobów nauki jest sięgnięcie po książkę. Jednak wyzwaniem związanym ze znalezieniem idealnej książki sprzedaży jest to, że jest ich zbyt wiele do wyboru, a wybór najlepszej książki może być przytłaczający . Tutaj przyda się ta lista.
Poniżej zebraliśmy 25 najlepszych książek sprzedażowych, które całkowicie zmienią (i udoskonalą) sposób sprzedaży, pomagając tworzyć lepsze relacje z klientami, znajdować potencjalnych klientów wyższej jakości i szybciej zawierać transakcje.
Jak zawsze: Struktura artykułów nie ma nic wspólnego z jakością wspomnianych książek i nie stanowi oceny.
1. Psychologia sprzedaży
Autor: Brian Tracy
Strony: 232
Psychologia sprzedaży omawia, w jaki sposób sprzedaż to coś więcej niż tylko strategia i polityka. Aby odnieść sukces w sprzedaży, musisz także zrozumieć psychologię człowieka i zachowanie w kontekście biznesowym. Autor Brian Tracy odkrywa wewnętrzne motywacje kupujących i sprzedających, wyjaśniając, w jaki sposób łączą się ze sobą, tworząc możliwości dla przedstawicieli handlowych . W tej książce Tracy dokładnie omawia psychologiczne idee, metodologie, strategie i techniki, które pomogą ci zamknąć więcej transakcji, szybciej niż kiedykolwiek wcześniej.
2. Największy sprzedawca na świecie
Autor: Og Mandino
Strony: 128
Ta klasyczna książka sprzedażowa autorstwa Og Mandino pomaga czytelnikowi odkryć „dlaczego” stoi za sprzedażą. W tej książce akt sprzedaży zmienia się z bycia czymś, co można by uznać za manipulację, a zamiast tego sprzedaż jest aktem pomagania ludziom w osiąganiu ich celów i marzeń — oczywiście z pomocą wspaniałego sprzedawcy.
3. Wyprzedaż Challengera
Autor: Matthew Dixon
Strony: 240
Matthew Dixon ujawnia prawdziwy sekret udanej sprzedaży i sukcesu biznesowego w Wyprzedaży Challengera . Dixon twierdzi, że najlepszy sprzedawca nie tylko buduje relacje z klientami, ale rzuca im wyzwanie, aby myśleli poza tą pojedynczą transakcją i zastanawiali się, w jaki sposób te rozwiązania mogą rozwiązać ich problemy. Ta książka ostatecznie sugeruje odejście od sprzedaży produktów na rzecz sprzedaży rozwiązań . Dixon przygląda się najlepszym specjalistom ds. sprzedaży, aby zrozumieć, co czyni ich wspaniałymi, oraz oferuje narzędzia i techniki , które pomogą specjalistom ds. sprzedaży stać się pretendentami.
4. Inteligentne dzwonienie: wyeliminuj strach, porażkę i odrzucenie spowodowane zimnymi telefonami
Autor: Art Sobczak
Strony: 256
W książce Smart Calling: Wyeliminuj strach, porażkę i odrzucenie wynikające z rozmów telefonicznych Art Sobczak odkrywa sekrety sukcesu w rozmowach telefonicznych . Zimne telefony to podstawowa i niezbędna funkcja każdego profesjonalnego przepływu pracy w sprzedaży i nie jest tajemnicą, że może to być jedna z najbardziej żmudnych i zastraszających technik ze względu na przytłaczający wskaźnik odrzucenia. Sobczak oferuje wskazówki i sztuczki, które pomogą specjalistom ds. sprzedaży z powodzeniem zamykać transakcje typu cold call, jednocześnie minimalizując strach przed odrzuceniem . Podczas gdy inne książki każą czytelnikowi „nauczyć się kochać” odrzucenie, Smart Callingjest inna, zamiast tego umożliwia czytelnikowi podejmowanie działań, kontaktowanie się z potencjalnymi klientami i zamykanie transakcji prawie za każdym razem.
5. B2B to naprawdę P2P: jak wygrywać dzięki dobremu dotykowi w świecie zaawansowanych technologii
Autor: Frank Somma
Strony: 238
W tej książce Frank Somma omawia gen sprzedaży i jak wykorzystać go na swoją korzyść, aby zidentyfikować niuanse mowy ciała , tonu głosu, mikroekspresji i doboru słów podczas rozmowy z potencjalnymi klientami, co może ci pomóc rozpocząć budowanie długotrwałych relacji z klientami. Ta książka zapewni zarówno weteranom sprzedaży, liderom sprzedaży, jak i świeżo upieczonym absolwentom narzędzia i techniki pomocne w budowaniu trwałych relacji prowadzących do sprzedaży.
6. Podręcznik rozwoju sprzedaży
Autor: Trish Bertuzzi
Strony: 262
Jeśli szukasz książki, która pomoże Ci w rozwijaniu sprzedaży i pozyskiwaniu nowych klientów, zachęcamy do zapoznania się z Podręcznikiem rozwoju sprzedaży . Ta książka mówi nie tylko o tym, jak osiągnąć wzrost, ale także o tym, jak osiągnąć wysoki wzrost . Opisano w nim, jak skutecznie pozyskać nowy rurociąg, wspierając wewnętrzne zespoły sprzedaży w skutecznym pozyskiwaniu klientów. Poznaj sześć kroków, które możesz podjąć już teraz, aby zacząć pozyskiwać wysokiej jakości leady.
7. Posiadaj swoją niszę
Autor: Stephanie Chandler
Strony: 251
Ta książka omawia marketing internetowy i taktyki sprzedaży, które zespoły sprzedaży powinny rozważyć na dzisiejszym rynku cyfrowym. Z podręcznika Own Your Niche dowiesz się, jak w autentyczny sposób zaprezentować swoją firmę odbiorcom online . Stephanie Chandler oferuje łatwe w użyciu i wdrażaniu strategie, z których możesz skorzystać już dziś, aby pomóc rozwijać swoją firmę w przyszłości.
8. Nowy uścisk dłoni: sprzedaż spotyka się z mediami społecznościowymi
Autor: Joan C. Curtis i Barbara Giamanco
Strony: 204
Żyjemy w coraz bardziej cyfrowym świecie, a dzisiejsze środowisko mediów społecznościowych całkowicie zmieniło sposób, w jaki komunikujemy się i łączymy z innymi. Z tej książki dowiesz się, jak zastosować rozwiązania sprzedażowe w mediach społecznościowych , jak zbudować mapę drogową sprzedaży w mediach społecznościowych i jak upoważnić sprzedawców do przyjęcia tych nowych taktyk. Skorzystaj z mediów społecznościowych i zacznij łączyć się z docelowymi odbiorcami w autentyczny i strategiczny sposób.
9. SPIN Sprzedaż
Autor : Neil Rackham
Strony : 216
Na 216 stronach Neil dzieli się swoją mądrością sprzedażową, którą zdobył analizując ponad 35 000 rozmów telefonicznych wykonanych przez 10 000 sprzedawców z 23 krajów . Przedstawia koncepcję sprzedaży SPIN , skutecznej strategii sprzedaży, która ma na celu sprzedaż o wysokiej wartości. Według niego, handlowcy powinni zadawać 4 rodzaje pytań – sytuację, problem, implikację i potrzebę zapłaty – aby przekształcić potencjalnych klientów w klientów. Chociaż podejście to zostało opublikowane w 1988 r., przetrwało próbę czasu w zakresie możliwych do zastosowania i popartych danymi strategii .
10. Nauka sprzedaży: sprawdzone strategie, które pozwolą Ci zaprezentować swoją ofertę, wpłynąć na decyzje i sfinalizować transakcję
Autor: David Hoffeld
Strony: 288
Jeśli Twoje strategie sprzedaży nie prowadzą do zamkniętych transakcji, być może nadszedł czas, aby poszukać nowego podejścia. Ta książka dostarczy Ci nowych, popartych danymi strategii sprzedaży , które możesz wdrożyć, aby zacząć zamykać więcej transakcji. Skorzystaj z tej książki, aby zacząć zwiększać sprzedaż i tworzyć głębsze, wzajemnie korzystne relacje z klientami.
11. Sprzedaż do C-Suite
Autor: Nicholas Read i Stephen Bistritz
Strony: 288
Ta książka to klasyczny przewodnik po sprzedaży na wysokim poziomie. Czy zastanawiałeś się kiedyś, w jaki sposób handlowcy rozwijają długotrwałe relacje z kierownikami najwyższego szczebla? W świecie B2B sprzedaż na rzecz kadry kierowniczej jest czymś normalnym, a kadra kierownicza szuka porad dotyczących poruszania się po igle. Dzięki tej książce poznasz strategie skutecznej sprzedaży typu „c-suite” i staniesz się zaufanym doradcą docelowej firmy.
12. Inteligencja emocjonalna kluczem do sukcesu w sprzedaży
Autor: Colleen Stanley
Strony: 224
Inteligencja emocjonalna (EI) jest ważną umiejętnością dla wszystkich sprzedawców, ponieważ odgrywa kluczową rolę w procesie sprzedaży. Łatwo jest przyjąć postawę defensywną w obliczu potencjalnego klienta, który kwestionuje twoją ofertę, lub możesz spasować pod presją zbyt szybko, gdy twoja cena jest kwestionowana. Z tej książki dowiesz się, w jaki sposób EI jest wskaźnikiem sukcesu w sprzedaży i jak doskonalić swoje umiejętności , aby poszerzyć swój zestaw narzędzi EI.
13. Myśl i bogać się
Autor: Napoleon Hill
Strony: 388
Jest to klasyczna książka, uwielbiana i cytowana przez wielu profesjonalnych sprzedawców. Ta książka nie tylko nauczy Cię, czego potrzebujesz, aby odnieść sukces, ale także nauczy Cię kroków, które pomogą Ci stać się lepszym sprzedawcą . Techniki są proste, a po zastosowaniu w pełni wykorzystasz swój potencjał.
14. Coaching sprzedawców na mistrzów sprzedaży
Autor: Keith Rosen
Strony : 352
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jaki jest sekret budowania odnoszącego sukcesy i dochodowego zespołu sprzedaży? Znajomość produktów i podstawowe umiejętności sprzedażowe są bardzo przydatne, ale równanie to coś więcej. W tej książce Keith Rosen opisuje, jak skutecznie trenować zespół sprzedaży , zamiast po prostu nim zarządzać. Poznaj porady i wskazówki, jak zmienić zespół sprzedaży w najbardziej dochodowy zespół w organizacji.
15. Doskonała sprzedaż: co wiedzą, robią i mówią najlepsi sprzedawcy
Autor: Jeremy Cassell & Tom Bird
Strony: 335
Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz sprzedawać, czy jesteś weteranem sprzedaży, Brilliant Selling pokaże ci, jak poprawić wyniki sprzedaży , aby zacząć zawierać więcej transakcji. Ta książka jest pełna wskazówek i porad na temat tego, co sprawdza się podczas sprzedaży potencjalnym klientom, jak doskonalić i rozwijać techniki sprzedaży oraz jak zrozumieć potrzeby klienta, aby przedstawić idealną prezentację we właściwym czasie.
16. Przewaga introwertyka: jak cisi i nieśmiali mogą sprzedać każdego
Autor: Matthew Owen Pollard i Derek Lewis
Strony: 240
Powszechnym mitem jest to, że ekstrawertycy są najlepszymi sprzedawcami. Sprzedaż to umiejętność jak każda inna, a przy odpowiedniej praktyce każdy może odnieść sukces jako sprzedawca. Jeśli jesteś introwertykiem, ta książka jest dla Ciebie idealna, ponieważ opisuje, w jaki sposób możesz rozwijać swoje umiejętności sprzedażowe i czuć się tak samo komfortowo w świecie sprzedaży, jak twoi ekstrawertyczni koledzy (a nawet jak przewyższyć ich swoimi introwertycznymi cechami).
17. Większa sprzedaż, mniej czasu
Autor: Jill Konrath
Strony: 256
Czy często czujesz się naprawdę do tyłu w pracy i zmagasz się ze stresem związanym z osiąganiem limitów sprzedaży na koniec miesiąca lub kwartału? Jeśli to brzmi jak ty, jesteś przytłoczonym sprzedawcą. W tej książce Jill Konrath pomaga specjalistom ds. sprzedaży opracować strategie, które pomogą im przezwyciężyć uczucie przytłoczenia i stresu, aby sprzedawać mądrzej i wydajniej.
18. Mit motywacji: jak osoby osiągające wysokie wyniki naprawdę nastawiają się na zwycięstwo
Autor: Jeff Haden
Strony: 288
Bestsellery są obdarzone niekończącą się motywacją, prawda? Zło. W książce Jeffa Hadena The Motivation Myth wyjaśnia, że motywacja jest w rzeczywistości mitem, a Haden sugeruje, że zamiast tego motywacja jest wynikiem dobrego procesu. Dowiedz się, jak zdobywać motywację poprzez ustrukturyzowany proces sprzedaży i jak sam możesz stać się jednym z najlepszych sprzedawców z nieskończoną ilością motywacji.
19. Sprzedawaj z ŁATWOŚCIĄ
Autor: Chris Murray i Jeb Blount
Strony: 276
Najlepsi i najskuteczniejsi handlowcy wdrażają cztery kroki w każdej transakcji z klientami. Bardzo ważne jest, aby zrozumieć, jak wykonać te cztery kroki, aby wyróżnić się na tle konkurencji. Jeśli szukasz prawdziwego sukcesu w sprzedaży i biznesie, ta książka jest dla Ciebie. Zacznij budować relacje z zadowolonymi, stałymi klientami, którzy będą Cię polecać.
20. Wpływ: psychologia perswazji
Autor: Robert Cialdini
Strony: 336
Ta klasyczna książka omawia psychologię, dlaczego kupujący mówią „tak” i jak doprowadzić ich do tego punktu decyzyjnego. Robert Cialdini podaje sześć zasad wywierania wpływu, w tym wzajemność, zaangażowanie i konsekwencję, społeczny dowód słuszności, lubienie, autorytet i rzadkość. Dowiedz się, jak zastosować te zasady w kolejnej promocji, korzystając z technik przedstawionych w tej książce i skutecznie wpłynąć na klienta, aby kupił to, co sprzedajesz.
21. Sprzedawaj albo daj się sprzedać: jak sobie radzić w biznesie i życiu
Autor: Grant Cardone
Strony: 200
Grant Cardone w swojej książce Sprzedaj albo daj się sprzedać , że wszystko w życiu należy traktować jako sprzedaż. Niezależnie od tego, czy jesteś w sali konferencyjnej, prezentując swój produkt lub usługę, czy próbując przekonać siebie do zdrowego odżywiania, musisz skupić się na sprzedaży tego pomysłu innym i sobie. Ta książka przedstawia techniki pozwalające opanować sztukę sprzedaży na każdym polu. Jednym z głównych wniosków jest to, że aby odnieść sukces w sprzedaży, sam musisz sprzedawać produkt .
22. Co robią wielcy handlowcy: Nauka sprzedaży poprzez więź emocjonalną i potęgę opowieści
Autor: Ben Zoldan
Strony: 256
Czy kiedykolwiek słyszałeś, że opowiadanie historii jest królem? W tej książce Ben Zoldan oferuje wspaniały wgląd w to, jak jeszcze bardziej połączyć się z tymi, którym sprzedajesz, wykorzystując moc opowieści . Zoldan sugeruje, że ludzie nie podejmują decyzji wyłącznie na podstawie faktów, ale przede wszystkim na emocjach . Dowiedz się, jak wykorzystać moc opowiadania historii, aby zainspirować odbiorców do tego, co prezentujesz, i sfinalizować transakcję.
23. Nigdy nie dziel różnicy
Autor: Chris Voss
Strony: 260
Dowiedz się, jak podnieść swoje umiejętności negocjacyjne w Nigdy nie dziel różnicy . Negocjacje to umiejętność, której można się nauczyć i doskonalić w praktyce. Wszystko można negocjować, od zawarcia umowy, po zakup samochodu, podwyższenie pensji lub naradę z partnerem. Dowiedz się, jak korzystać z inteligencji emocjonalnej i zyskać przewagę konkurencyjną w negocjacjach, aby zacząć uzyskiwać to, czego chcesz.
24. Formuła przyspieszenia sprzedaży
Autor: Mark Roberge
Strony: 224
Formuła przyspieszenia sprzedaży zapewnia realistyczne, niezawodne i skalowalne podejście do zwiększania przychodów. Mark Roberge opisuje, jak zbudować odnoszący sukcesy zespół sprzedaży i dostosować strategie sprzedaży w dzisiejszym, coraz bardziej cyfrowym i konkurencyjnym świecie. Dowiedz się, jak zbudować proces, na którym możesz polegać, i wykorzystać przewidywalne dane dotyczące sprzedaży na swoją korzyść.
25. Zarezerwuj sobie solidnie
Autor: Michael Port
Strony: 288
Jeśli jesteś doświadczonym sprzedawcą, rozważ zakup Book Yourself Solid, aby doskonalić swoje umiejętności sprzedażowe. Michael Port oferuje świeże pomysły i spojrzenie na wypróbowane i prawdziwe techniki sprzedaży, które mogą pomóc Ci utrzymać biznes na długie lata. Poznaj siedem podstawowych strategii, które pomogą Ci wyrobić sobie markę dzięki autopromocji. Odkryj sekret długotrwałego biznesu.
26. Słowa, które sprzedają
Autor: Richard Bayan
Strony: 160
Czy szybko zdajesz sobie sprawę, że Twoje słownictwo jest pełne żargonu sprzedażowego, który nie trafia do klienta? Ta pomocna książka pomoże ci uwolnić moc słów, które pomogą ci zamknąć transakcję. Naucz się zwrotów, które przyciągną uwagę potencjalnego klienta, wzbudzą zainteresowanie Twoim produktem lub usługą i ostatecznie zdobędą jego ofertę.
27. Jak sprzedać cokolwiek komukolwiek
Autor: Joe Girard, Stanley H. Brown
Strony: 192
W swojej książce Joe Girard ujawnia, jak absolutnie każdy może pomyślnie zamknąć transakcje w każdym rodzaju biznesu. Jeśli ktoś wie, jak to zrobić, to tylko Joe! Dzięki ponad 15-letniemu doświadczeniu w sprzedaży sprzedał ponad 13 000 samochodów, ustanawiając rekord Guinnessa. Joe wierzy, że każdy może osiągnąć swoje cele w sprzedaży, koncentrując się na podstawowych zasadach, takich jak zaufanie i ciężka praca. Więc na co czekasz?
28. Wewnątrz umysłu sprzedaży: jak zrozumieć umysł i sprzedawać wszystko
Autor: Derek Borthwick
Strony: 222
Aby odnieść sukces w sprzedaży B2B, ważne jest, aby wiedzieć, jak działa ludzki umysł i jak wykorzystać tę wiedzę do przekonywania ludzi. Książka Dereka Borthwicka wprowadza w tajniki ludzkiego umysłu i pokazuje krok po kroku, jak wzmocnić swoje umiejętności sprzedażowe i zwiększyć sprzedaż. Po więcej szczegółów polecamy nasz przewodnik po psychologii sprzedaży – przeczytaj go tutaj .
29. Droga wilka: sprzedaż liniowa: opanuj sztukę perswazji, wywierania wpływu i sukcesu
Autor: Jordan Belfort
Strony: 256
„Sprzedaj mi ten długopis!” – Życie Jordana Belforta nie tylko zapewnia wystarczająco dużo treści, aby wypełnić hollywoodzki film „Wilk z Wall Street”. Zapewnia również wystarczająco dużo doświadczeń na ekscytującą książkę sprzedaży, usianą anegdotami z Wall Street. W swojej książce Belfort otwiera swój podręcznik i pokazuje, jak przezwyciężyć niepowodzenia za pomocą sprawdzonych strategii i technik, opanować sztukę perswazji i zawierać transakcje we śnie. Niezbędnik każdego handlowca!
30. Sekrety udanej sprzedaży
Autor: Alison Edgar
Strony: 154
Są tropy, masz dobry humor — ale niczego nie sprzedajesz. W tej książce brytyjska specjalistka ds. sprzedaży Alison Edgar bada, jak zawierać transakcje i naprawdę opanować sprzedaż. Żadnych sztuczek, tylko prawda. Dostarcza ci ponad 150 stron pełnych praktycznych strategii i metodologii, które faktycznie działają.
31. Kompletny przewodnik dotyczący sprzedaży w D-A-CH
Autor: DataBot Media Technologies LTD. PLC
Strony: 39
Jeśli planujesz ekspansję na kraje niemieckojęzyczne, takie jak Niemcy, Austria i Szwajcaria, powinieneś pomyśleć o zdobyciu tego przewodnika. To ponad 30 stron wypełnionych informacjami o tym, jak radzić sobie z rynkiem D-A-CH . Jak RODO wpływa na Twoją sprzedaż B2B ? Które cyfrowe narzędzia sprzedażowe pomogą Ci sprzedawać w DACH? Znajdziesz odpowiedzi na te i inne pytania.
Udoskonal swoje techniki sprzedaży i zawieraj więcej transakcji
Wybierając księgi sprzedaży, na których chcesz polegać, pamiętaj o swoich celach . Wszystkie te książki zapewnią Ci odpowiednie techniki budowania niezawodnych i skalowalnych procesów sprzedaży, które pomogą Twojej firmie osiągnąć cele sprzedażowe, o ile zdefiniowałeś, jak wygląda sukces dla Ciebie i Twojej firmy.
Wzięcie do ręki książki to pierwszy krok w procesie uczenia się. Nie zapominaj, że musisz włożyć dużo pracy w zbudowanie planu działania i udoskonalenie swoich umiejętności, aby stać się najlepszym sprzedawcą, jakim możesz być.
MARKETINGOWE BAZY DANYCH B2B B2C
Do następnego razu, szczęśliwej sprzedaży!
Tags: B2B Sprzedaż, Sprzedaż B2B, Marketingowe Bazy Danych B2B B2C, Wzrost B2B, Dane B2B, Data Hub PL, Heatly Alex