GENEROWANIE LEDÓW ONLINE B2B

Bazy B2B Leady

Dlaczego firmy odnoszące sukcesy polegają na generowaniu leadów online w B2B

Potencjalni klienci lub potencjalni klienci to jeden z najważniejszych elementów prowadzenia działalności. Nie ma znaczenia, jak dobry jest Twój produkt lub usługa, generowanie leadów jest kluczowym czynnikiem wpływającym na długofalowy sukces Twojej firmy.

Generowanie leadów online w B2B: co to właściwie jest?

Generowanie online obejmuje strategie, które prowadzą do uzyskania danych kontaktowych od osób zainteresowanych Twoim produktem, usługami i marką. Dzieje się tak, gdy odwiedzają Twoją stronę internetową lub blog firmowy. Twoi potencjalni klienci dowiadują się o Tobie dzięki interesującemu artykułowi na blogu, który opublikowałeś lub poprzez Twoją kuszącą stronę docelową. Na jednej z tych stron możesz mieć formularz, na którym mogą wypełnić swoje biznesowe informacje kontaktowe, aby zaprezentować Twój produkt .

Generowanie leadów online polega na przyciągnięciu uwagi docelowych odbiorców. Zaprojektuj swoją stronę internetową lub bloga tak, aby przemawiała do pożądanych klientów i oferowała im wartość dodaną w postaci treści . Kiedy zrobisz wszystko dobrze, Twoi potencjalni klienci pozostaną tam wystarczająco długo, aby zarezerwować demo produktu lub coś pobrać. W zamian zostawili Ci swój firmowy adres e-mail.

Po pomyślnym wygenerowaniu potencjalnych klientów online możesz wzbogacić i zakwalifikować pozyskane leady B2B i przekazać je swojemu zespołowi sprzedaży!

Strategie generowania leadów B2B

Generowanie leadów online a offline

Nie możemy mówić o generowaniu leadów online, nie mówiąc krótko o generowaniu leadów offline. Oprócz marketingu online i sprzedaży przychodzącej istnieją inne sposoby generowania leadów offline w B2B

Pokazy handlowe

Przed Covid 19 targi były popularnym sposobem na generowanie leadów offline . Mogłeś wymieniać się pomysłami z innymi ekspertami w swojej dziedzinie i bezpośrednio zwracać się do grupy docelowej. To było świetne miejsce do zdobywania kontaktów, ponieważ byłeś już w środowisku pełnym idealnych perspektyw. Rozdano wiele wizytówek, więc jeśli dobrze się połączyłeś, te zamieniły się w leady.

Wydarzenia

Wydarzenia to kolejny świetny sposób na wymianę informacji i pielęgnowanie relacji. Zaproszenie kontaktów i decydentów jest dla Ciebie doskonałą okazją do wykazania się znajomością branży. Organizuj sesje szkoleniowe lub warsztaty skoncentrowane na Twojej specjalizacji. Nawet impreza po pracy to świetny sposób na „rozmowy w sklepie” w bardziej swobodnej atmosferze.

Zimne wezwanie

Ach, zimne dzwonienie, stary klasyk, jeśli chodzi o generowanie leadów B2B . Czy przez telefon, pukanie do drzwi, czy pocztą, wszystko zależy od właściwej prezentacji sprzedażowej, a czasem także od nastroju potencjalnego klienta. Chociaż w przypadku zimnych połączeń jest dużo miejsca na odrzucenie, otrzymujesz również bezpośrednią informację zwrotną na temat tego, czy Twoja oferta trafiła, czy nie.

Korzyści z generowania leadów online B2B

W ciągu ostatnich kilku lat zmieniły się oczekiwania klientów. Istotną siłą napędową tej zmiany jest nasza zdolność do szybkiego i łatwego dostępu do ogromnej ilości informacji w dowolnym momencie. Wielu decydentów w swoich firmach rozpoczyna proces zakupu od zapytania wyszukiwarki za pośrednictwem Google.

Obraz przedstawiający sprzedaż przychodzącą i wychodzącą w b2b

Te zmiany mogą być nieco przerażające, ale także niosą ze sobą możliwości! Wiele organizacji zaczęło zdawać sobie sprawę, że generowanie leadów online w B2B może być kluczową siłą napędową sukcesu, ale co tak naprawdę oznacza dla Ciebie?

Sprzedać więcej

Dzięki generowaniu leadów online Twoi potencjalni klienci stają się świadomi Ciebie i Twojej firmy poprzez różne działania marketingowe online. Angażują się w Twoje treści, jeszcze zanim nastąpi jakakolwiek osobista interakcja. Poprzez generowanie leadów online ułatwiasz działowi sprzedaży i dostarczasz informacje potencjalnym klientom przed pierwszym kontaktem sprzedażowym.

W tym momencie możesz założyć, że mają potrzebę. Twoi potencjalni klienci chcą dowiedzieć się więcej i pobrać białą księgę lub zarezerwować demonstrację Twojego produktu, muszą wypełnić formularz online swoimi informacjami biznesowymi. Zebrane informacje można teraz przekazać do działu sprzedaży jako potencjalny klient.

Oszczędzanie zasobów

Wyszukiwanie odpowiednich firm docelowych i kontaktów zwykle zajmuje dużo czasu, zwłaszcza w sprzedaży B2B. Powoduje to, że Twój zespół sprzedaży spędza czas gdzie indziej, zamiast na rzeczywistej pracy polegającej na rozmowach z potencjalnymi klientami. Czas badania może zostać drastycznie skrócony lub nawet wyeliminowany dzięki generowaniu leadów online, ponieważ wstępny wybór odpowiednich kontaktów już się odbył.

Wskazówka: istnieje kilka przydatnych narzędzi cyfrowych, które mogą pomóc w generowaniu leadów online w B2B! Od oprogramowania do poszukiwania informacji po generowanie list i zarządzanie danymi — dla każdego procesu istnieje narzędzie ułatwiające obciążenie pracą. Ale o tym później .

Sprzedaż B2B oparta na danych

Nie opieraj sprzedaży w B2B na założeniach lub przeczuciach. Sprawnie działający proces sprzedaży opiera się na danych, ponieważ tylko w ten sposób możesz mieć pewność, że osiągasz cele i skalujesz swoje działania .

Większe dopasowanie między sprzedażą a marketingiem

Generowanie leadów online jest ważnym elementem dostosowania zadań zespołów sprzedażowych i marketingowych . Podróż klienta staje się coraz bardziej złożona i tym ważniejsze jest zapewnienie struktury we wszystkich działaniach.

Marketing B2B zajmuje się generowaniem leadów (np. za pośrednictwem strony internetowej) i podnoszeniem ich jakości. Aby tak się stało, Twój zespół marketingowy może korzystać z różnych środków i strategii, takich jak marketing oparty na koncie (ABM). Środki te mogą mieć formę precyzyjnie ukierunkowanych reklam, biuletynów, białych ksiąg, seminariów internetowych i nie tylko.

Następnie obowiązkiem zespołu przedsprzedażowego staje się przesiewanie napływających leadów B2B , wzbogacanie ich i przekazywanie ich do działu sprzedaży. Te leady przeszły krytyczny etap i mogą zostać przekazane zespołowi sprzedaży jako Marketing Qualified Leads ( MQL ).

Strategie generowania leadów online w B2B

Pozyskiwanie leadów online B2B ma zalety, które przeważają nad działaniami czysto offline. Adaptacja cyfrowych procesów marketingowych dla firm w B2B jest istotną częścią tworzenia przyszłego sukcesu. Istnieje kilka strategii , które możesz zastosować, aby Twoje działania związane z generowaniem leadów online były skuteczne.

Marketing treści

Marketing treści to bardzo popularny sposób na wspieranie widoczności online i zapewnianie punktów wejścia dla generowania leadów. W content marketingu B2B publikujesz wysokiej jakości treści w postaci landing pages lub bloga firmowego . Treść jest zwykle zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek za pomocą SEO słów kluczowych.

Pozycjonowanie leadów

Źródło: www.firstpagesage.com

Te zmiany mogą być nieco przerażające, ale także niosą ze sobą możliwości! Wiele organizacji zaczęło zdawać sobie sprawę, że generowanie leadów online w B2B może być kluczową siłą napędową sukcesu, ale co tak naprawdę oznacza dla Ciebie?

Sprzedać więcej

Dzięki generowaniu leadów online Twoi potencjalni klienci stają się świadomi Ciebie i Twojej firmy poprzez różne działania marketingowe online. Angażują się w Twoje treści, jeszcze zanim nastąpi jakakolwiek osobista interakcja. Poprzez generowanie leadów online ułatwiasz działowi sprzedaży i dostarczasz informacje potencjalnym klientom przed pierwszym kontaktem sprzedażowym.

W tym momencie możesz założyć, że mają potrzebę. Twoi potencjalni klienci chcą dowiedzieć się więcej i pobrać białą księgę lub zarezerwować demonstrację Twojego produktu, muszą wypełnić formularz online swoimi informacjami biznesowymi. Zebrane informacje można teraz przekazać do działu sprzedaży jako potencjalny klient.

Oszczędzanie zasobów

Wyszukiwanie odpowiednich firm docelowych i kontaktów zwykle zajmuje dużo czasu, zwłaszcza w sprzedaży B2B. Powoduje to, że Twój zespół sprzedaży spędza czas gdzie indziej, zamiast na rzeczywistej pracy polegającej na rozmowach z potencjalnymi klientami. Czas badania może zostać drastycznie skrócony lub nawet wyeliminowany dzięki generowaniu leadów online, ponieważ wstępny wybór odpowiednich kontaktów już się odbył.

Wskazówka: istnieje kilka przydatnych narzędzi cyfrowych, które mogą pomóc w generowaniu leadów online w B2B! Od oprogramowania do poszukiwania informacji po generowanie list i zarządzanie danymi — dla każdego procesu istnieje narzędzie ułatwiające obciążenie pracą. Ale o tym później .

Sprzedaż B2B oparta na danych

Nie opieraj sprzedaży w B2B na założeniach lub przeczuciach. Sprawnie działający proces sprzedaży opiera się na danych, ponieważ tylko w ten sposób możesz mieć pewność, że osiągasz cele i skalujesz swoje działania .

Większe dopasowanie między sprzedażą a marketingiem

Generowanie leadów online jest ważnym elementem dostosowania zadań zespołów sprzedażowych i marketingowych. Podróż klienta staje się coraz bardziej złożona i tym ważniejsze jest zapewnienie struktury we wszystkich działaniach.

Marketing B2B zajmuje się generowaniem leadów (np. za pośrednictwem strony internetowej) i podnoszeniem ich jakości. Aby tak się stało, Twój zespół marketingowy może korzystać z różnych środków i strategii, takich jak marketing oparty na koncie (ABM). Środki te mogą mieć formę precyzyjnie ukierunkowanych reklam, biuletynów, białych ksiąg, seminariów internetowych i nie tylko.

Następnie obowiązkiem zespołu przedsprzedażowego staje się przesiewanie napływających leadów B2B , wzbogacanie ich i przekazywanie ich do działu sprzedaży. Te leady przeszły krytyczny etap i mogą zostać przekazane zespołowi sprzedaży jako Marketing Qualified Leads (MQL).

Strategie generowania leadów online w B2B

Pozyskiwanie leadów online B2B ma zalety, które przeważają nad działaniami czysto offline. Adaptacja cyfrowych procesów marketingowych dla firm w B2B jest istotną częścią tworzenia przyszłego sukcesu. Istnieje kilka strategii , które możesz zastosować, aby Twoje działania związane z generowaniem leadów online były skuteczne.

Marketing treści

Marketing treści to bardzo popularny sposób na wspieranie widoczności online i zapewnianie punktów wejścia dla generowania leadów. W content marketingu B2B publikujesz wysokiej jakości treści w postaci landing pages lub bloga firmowego . Treść jest zwykle zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek za pomocą SEO słów kluczowych.

Posiadanie dobrego rankingu, który katapultuje Twoją firmę na szczyt wyników wyszukiwania, pomaga zwiększyć świadomość Twojej organizacji.

Czy wiedziałeś? SEO i generowanie leadów

Jeśli chcesz znaleźć się w wyszukiwarkach, potrzebujesz strategii SEO. SEO to skrót od Search Engine Optimization i obejmuje wszystkie działania, które prowadzą do wyższej pozycji Twojej witryny w wynikach wyszukiwania. Może to obejmować optymalizację treści, techniczną lub budowanie linków.

Celem jest zwiększenie Twojej widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania . Tak więc, jeśli ktoś szuka „najlepszych narzędzi marketingowych dla firmy programistycznej” i pojawia się Twoja strona, jest bardziej prawdopodobne, że ta osoba zaangażuje się w Twoje rozwiązanie i chce przyjrzeć się bliżej.

Wciągające wezwanie do działania (CTA) służy zachęcaniu odwiedzających do pozostawienia swoich adresów e-mail w celu zaprezentowania produktu, co ostatecznie przyniesie Ci lead. [/skrzynka]

Możesz nawet zbierać leady B2B za pośrednictwem swojego bloga! Często znajdziesz trafniejsze treści, które są dostępne tylko wtedy, gdy prześlesz swoje dane kontaktowe. Może to obejmować np. korzystanie ze studiów przypadków, białych ksiąg, list kontrolnych i innych rzeczy, które są bardziej wartościowe dla czytelników .

Marketing e-mailowy

E-mail pozostaje jednym z najważniejszych kanałów komunikacji B2B. Dzięki e-mail marketingowi możesz dotrzeć i utrzymywać relacje z potencjalnymi klientami. Jednym z najczęstszych sposobów jest stworzenie biuletynu . Generowanie leadów online to nie jedyne miejsce, w którym e-mail marketing odgrywa ważną rolę, ale także w kontekście kwalifikacji leadów.

Czy wiedziałeś? Marketing zgodny z ochroną danych

Pamiętaj, że masowe wiadomości e-mail nie są ani miłe dla oka, ani zgodne z RODO lub UWG. Istnieje ryzyko, że zostaniesz ukarany , jeśli nie zapewnisz opcji podwójnej zgody . Oznacza to, że ktoś musi najpierw ponownie potwierdzić swój adres e-mail po zapisaniu się do newslettera.

Analizując zachowanie użytkowników w Twojej witrynie, będziesz w stanie lepiej oszacować, którzy z nich pilnie potrzebują Twojego produktu lub usługi. To jest coś, czym musisz się zająć na kolejnym etapie sprzedaży. Inni potencjalni klienci mogą być po prostu w fazie odkrywania i chcą tylko przyjrzeć się Twojemu rozwiązaniu.

Obraz przedstawiający etapy podróży kupującego w b2b

Marketing mediów społecznościowych

W kontekście B2B, sieć biznesowa LinkedIn stała się ważnym graczem. Twoi docelowi odbiorcy, w szczególności ważni decydenci i osoby kontaktowe, szukają na LinkedIn informacji i inspiracji. Pracując nad obecnością własnej marki na LinkedIn, zoptymalizujesz generowanie leadów online i nawiążesz ekscytujące kontakty.

Z jednej strony masz możliwość stworzenia profilu swojej firmy, aby zwrócić uwagę na Ciebie i Twoje produkty. Z drugiej strony możesz wykorzystać LinkedIn do budowania marki osobistej, czyniąc media społecznościowe ważnym instrumentem w zrównoważonym wzmacnianiu generowania leadów online Twojej firmy.

6 wskazówek, jak zacząć od generowania leadów online

Jak już wiesz, istnieje wiele sposobów, dzięki którym generowanie potencjalnych klientów online może pomóc zwiększyć sukces sprzedażowy Twojej organizacji. Oto 6 cennych wskazówek , które pomogą Ci rozpocząć właściwą drogę:

Wskazówka 1: Poznaj swoich odbiorców

Poznanie grupy docelowej przed rozpoczęciem ma kluczowe znaczenie. Dowiedz się, jakie są ich najpilniejsze wyzwania i zadaj sobie pytanie , jak Ty i Twój produkt lub usługa możecie je rozwiązać .

Pamiętaj, aby zdefiniować swój ICP i Persona Kupującego oraz regularnie przeprowadzać audyty, aby upewnić się, że są one nadal aktualne. Nie zapomnij udokumentować swoich procesów, szkoda byłoby przegapić doświadczenie edukacyjne! Dokumentowanie pomoże również dokładniej dostroić się na przyszłość. Im dokładniej wiesz, jak pomóc swojej grupie docelowej, tym większy sukces odniesiesz w generowaniu leadów online B2B .

Wskazówka 2: Jakość przed ilością

Sukces jest często mierzony liczbą kontaktów i wygenerowanych leadów. Ale czy mierzysz również jakość? Kwalifikacja jakości leadów jest tak ważna, ponieważ jeśli te leady lepiej odpowiadają Twoim wymaganiom, masz większą szansę na ich przekształcenie. Utrata potencjalnych klientów, ponieważ są nieodpowiednie, nie musi mieć miejsca!

Załóżmy, że Twój landing page przyciąga około 100 leadów B2B tygodniowo. Twój zespół ds. marketingu i przedsprzedaży sprawdził je i uznał, że tylko 60 z nich zostało zakwalifikowanych. Te leady są następnie przekazywane Twojemu zespołowi sprzedaży, który następnie dociera do 48 z nich. Jeśli wszystko idzie gładko, możesz skończyć z 15 potencjalnymi klientami, które skutkować będą zamkniętą transakcją.

Czy to dobry wynik? To zależy całkowicie od twoich cen, marż i wielu innych.

Chodzi o to, że wynikiem powinny być umowy. Marketingowi nie ma sensu generować milion potencjalnych klientów, jeśli żaden z nich nie zarejestruje się u Ciebie. Zatem im lepsi są Twoi potencjalni klienci B2B, tym większy będzie Twój sukces sprzedażowy !

Wskazówka 3: Zbieżne cele sprzedaży i marketingu w B2B

Mierzenie sukcesu na podstawie liczby leadów jest zwykle uzasadnione tym, że sprzedaż i marketing pracują nad różnymi celami. Po prostu marketing chce generować określoną liczbę leadów, a dział sprzedaży chce zdobywać klientów. Opracowanie i dostosowanie wspólnych celów sprawi, że Twoje kampanie leadowe będą o wiele bardziej skuteczne na dłuższą metę. Kluczem jest tutaj wyrównanie sprzedaży i marketingu !

Wskazówka 4: Dawaj więcej niż bierzesz

Mówiąc o generowaniu leadów online w B2B, powinieneś dążyć do dostarczania wartości . Kiedy skupiasz się na dawaniu więcej, niż bierzesz, kładziesz podwaliny pod długoterminowe relacje z klientami. Postaw swoich klientów na pierwszym miejscu!

Wskazówka 5: skoncentruj się na analizie i optymalizacji

Pozyskiwanie leadów online to ciągły proces, który należy regularnie optymalizować. Ważne jest, aby wykorzystać posiadane dane do dalszego udoskonalania i ulepszania metod i strategii .

Wskazówka 6: Bądź kreatywny nawet w B2B

W szybkich i skomplikowanych czasach organizacje potrzebują kreatywności, aby skutecznie generować leady online. Oferowanie odpowiedniej, wysokiej jakości treści jest pomocne i zapewni długofalowy sukces sprzedaży i marketingu.

5 najlepszych narzędzi do generowania leadów online w B2B

Pozyskiwanie leadów online w B2B osiąga pełnię swoich supermocy tylko wtedy, gdy zautomatyzujesz jak najwięcej . Procesy takie jak utrzymanie danych, kwalifikacja potencjalnych klientów, a nawet pozyskiwanie adresów mogą zostać zautomatyzowane lub przynajmniej uproszczone za pomocą praktycznych narzędzi cyfrowych.

Oto kilka narzędzi, które pomogą Ci się tam dostać!

DataBot

Dzięki DataBot masz 200 opcji filtrowania na wyciągnięcie ręki, aby precyzyjnie dostroić wyszukiwania, aby znaleźć idealnych klientów. Oznacza to, że Twój zespół ds. marketingu lub przedsprzedaży może przekazywać lepszej jakości leady do działu sprzedaży.

Zdarzenia wyzwalające sprzedaż oznaczają, że będziesz w stanie znaleźć idealny czas na nawiązanie kontaktu, a nawet otrzymasz początek rozmowy! Najlepsze jest to, że DataBot jest rozwiązaniem numer jeden dla zgodnego z RODO , internetowego generowania leadów w B2B.

Leadfeeder

Pamiętasz, jak wspomnieliśmy wcześniej, że skuteczna strona internetowa jest niezbędna do generowania leadów online w B2B? Cóż, Leadfeeder jest wisienką na torcie Twojej strony internetowej jako maszyna do generowania leadów. Czemu? Leadfeeder pokazuje nie tylko, które firmy odwiedzają Twoją witrynę, ale także jakie strony odwiedziły i na jak długo. Następnie odpowiednio ustala dla Ciebie priorytety tych potencjalnych klientów. Zintegruj Leadfeeder z istniejącymi narzędziami sprzedaży lub CRM, aby uzyskać nowe możliwości sprzedaży!

Prowadząc quizy

Ich nazwa jest dość oczywista. Leadquizzes tworzy quizy, aby w zabawny sposób zaangażować grupę docelową , aby uzyskać ukierunkowane informacje o potencjalnych klientach. W zależności od pytań, które zadajesz, możesz również zbierać biznesowe adresy e-mail (czyli leady B2B), jednocześnie zasadniczo grywając swoje generowanie leadów online.

Odbij

Dzięki Unbounce możesz błyskawicznie tworzyć strony docelowe o wysokiej konwersji! Dzięki funkcji „przeciągnij i upuść” możesz zbudować stronę docelową tak, aby pasowała do Ciebie i Twojego produktu. Uwzględniono również testy A/B i wyskakujące okienka. W ten sposób zwiększasz generowanie leadów online!

Łowca

Hunter pomaga znaleźć adresy e-mail, wprowadzając imię i nazwisko osoby oraz firmę. Poziom podstawowy umożliwia do 25 wyszukiwań wiadomości e-mail i 50 sprawdzania wiadomości e-mail miesięcznie. Płatne plany zaczynają się od 49 USD miesięcznie za 500 wyszukiwań i 1000 czeków.

Wniosek

Odnoszące sukcesy firmy korzystają z korzyści i możliwości oferowanych przez generowanie leadów online. Opracuj skalowalne procesy i połącz swoje zespoły sprzedaży i marketingu B2B. Istnieje wiele różnych sposobów generowania potencjalnych klientów, leadów i danych kontaktowych.

Chodzi o to, że Twoja obecność online w postaci strony internetowej, bloga lub mediów społecznościowych jest kluczem do generowania leadów online w B2B. Zanim przetestujesz inne metody, zoptymalizuj te parametry, a następnie zajmij się szczegółami.

Od content marketingu, przez email marketing, aż po marketing w mediach społecznościowych, będziesz mieć możliwość generowania nowych, a co najważniejsze, wysokiej jakości potencjalnych klientów . Pamiętaj, aby zapewnić potencjalnym potencjalnym klientom wartość, aby warto było poświęcić im czas podczas wypełniania formularza kontaktowego. Pokaż im, jak możesz rozwiązać ich problemy, a Twoja generacja leadów online B2B będzie się rozwijać !

Tagi: B2B-Leads, Lead Gen, Lead generation, Lead generation online, Leady B2B, Leady nowa generacja, Leady B2B

Zobacz również

Przykładowe źródła danych:

Polish Yellow Pages JDG
Polish Yellow Pages PLC
KRD BIG SA
BIG InfoMonitor
KBIG
CRIF
Bisnode
Coface
Euler Hermes SS
Dun & Bradstreet

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Monitoring firm:

powiadomienie o zmianie wraz ze szczegółową informacją z odpowiedniego rejestru (jaka zmiana, kiedy) w JSON

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

API SUDOP zwraca wszystkie dane dostępne o podmiocie w formacie JSON:

» Nazwa beneficjenta pomocy
» Numer NIP beneficjenta
» Podmiot udzielający pomocy
» Ustawa
» Numer środka pomocowego
» Dzień udzielenia pomocy
» Wielkość beneficjenta
» Identyfikator terytorialny siedziby beneficjenta
» Klasa PKD
» Wartość nominalna pomocy [PLN]
» Wartość pomocy brutto [PLN]
» Wartość pomocy brutto [EURO]
» Forma pomocy
» Przeznaczenie pomocy

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Monitoring ksiąg wieczystych:

powiadomienie o zmianie w księdze wieczystej z linkiem do porównania stara-nowa treść
oryginalne księgi wieczyste

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Listy sankcyjne:

imię i nazwisko, źródło, data od kiedy osoba znajduje się na liście w formacie JSON na podstawie aktualnego stanu:

 EU: Common Foreign and Security Policy (CFSP) of the European Union (Sanctions EU)

 EU: Financial Sanctions Files (FSF)

 EU: EU Sanctions Map European Union

 UN: Consolidated United Nations Security Council Sanctions List (UN Sanctions List)

 UK: HR Treasury (HMT) Financial sanctions: Consolidated List of Targets (UK)

 UK: Current List of designated persons, terrorism and terrorist financing

 UK: UK Insolvency Disqualified Directors

 UK: UK OFSI Consolidated List of Targets

 USA: OFAC Consolidated (non-SDN) List

 USA: OFAC Specially Designated Nationals (SDN) List (U.S. Treasury)

 USA: OFAC Foreign Sanctions Evaders (FSE) List (U.S. Treasury)

 USA: Sectoral Sanctions Identifications (SSI) List

 USA: Palestinian Legislative Council (NS-PLC) list

 USA: US BIS Denied Persons List

 USA: US Trade Consolidated Screening List (CSL)

 USA: The List of Foreign Financial Institutions Subject to Part 561 (the Part 561 List)

 USA: Non-SDN Iranian Sanctions Act (NS-ISA) List

 USA: List of Persons Identified as Blocked Solely Pursuant to Executive Order 13599 (the 13599 List)

 AR: Argentine RePET

 AUS: The Sanctions Consolidated List

 BL: Consolidated List of the National Belgian List and of the List of European Sanctions

 BL: Belgian Financial Sanctions

 CAN: Canadian Listed Terrorist Entities

 CAN: Canadian Special Economic Measures Act Sanctions

 CAN: Consolidated Canadian Autonomous Sanctions List

 CH: Swiss SECO Sanctions/Embargoes

 FR: French Freezing of Assets

 IL: Israel Terrorists Organizations and Unauthorized Associations lists

 JP: Japan Economic sanctions and list of eligible people

 KG: Kyrgyz Nation List

 KZ: Kazakh Terror Financing list

 PL: Polska lista osób i podmiotów objętych sankcjami

 RUS: Rosfinmonitoring WMD-related entities

 SIN: Singapore Targeted Financial Sanctions

 UA: Ukraine National Security Sanctions

 UA: Ukraine SFMS Blacklist

 UA: Ukraine NABC Sanctions Tracker

 ZA: South African Targeted Financial Sanctions

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API PEP:

imię i nazwisko, stanowisko, data urodzenia, kadencja w formacie JSON na podstawie aktualnego stanu:

bazy PEP Polska DataBot Data
CIA Factbook World Leaders
Every Politician
Members of EU Parliament
Members of the European Commitee of the Regions
Peppercat Legislators
Peppercat World Leaders
Rulers

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Beneficjent rzeczywisty:

imię i nazwisko, numer PESEL beneficjenta rzeczywistego wraz ze wskazaniem procentu udziałów w formacie JSON

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Raport handlowy Prześwietlamy DataHub.pl:

Raport handlowy Prześwietlamy w PDF oraz wszystkie dane z Raportu handlowego w formacie JSON:

dane rejestrowe z KRS, CEIDG
kody PKD z REGON
kluczowe osoby w zarządzie powiązania osobowo-kapitałowe (KRS-CEIDG) wraz z listą podmiotów zależnych, analiza otoczenia spółki beneficjent rzeczywisty
3 ostatnie sprawozdania finansowe
historia zmian w KRS
historyczne odpisy KRS
dane teleadresowe
domeny internetowe
inne podmioty pod tym samym adresem
dane z Białej Listy
decyzje UOKiK
wierzytelności/zaległości

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Raport oceny ryzyka:

Raport Oceny Ryzyka w pdf oraz wszystkie dane z Raportu Oceny Ryzyka w formacie JSON – zestaw odpowiedzi na następujące pytania:

czy to młoda firma?
jaki jest jej kapitał zakładowy i czy ostatnio był obniżany?
czy nastąpiła zmiana przedmiotu działalności?
jaki jest aktualny status firmy?
ile jest firm zależnych?
czy inne firmy mają ten sam nr telefonu, adres?
czy biuro firmy istnieje w rzeczywistości czy jest wirtualne?
jak często zmienia się zarząd?
jaki jest wiek członków zarządu?
jakie jest prawdopodobieństwo upadłości?
czy znany jest beneficjent rzeczywisty?
czy właściciele firmy widnieją na listach PEP lub listach sankcyjnych?
za jakie lata podmiot złożył sprawozdania finansowe?
jakie są kluczowe dane finansowego z ostatniego sprawozdania?
czy firma ma wierzytelności i jakie są ich kwoty?
czy firma ma zaległości w 4 dziale KRS?
czy firma widnieje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, na liście ostrzeżeń KNF?
czy podmiot był przedmiotem decyzji UOKiK?
czy podmiot otrzymał dotacje unijne?

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Upadłości konsumenckie:

wszystkie dane o podmiocie z bazy MSiG w formacie JSON (m.in. sygnatury i sekcje prawne, informacja o właściwości sądu, wezwanie dla wierzycieli)

następnie:

dane są laczone z Baza B2B Polish Yellow Pages, oraz Bazą B2C White Pages

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Biała Lista:

odpytanie o numer NIP dla podanego konta bankowego
odpytanie o numery kont bankowych dla podanego numeru NIP
odpytanie czy podany numer NIP i konto bankowe istnieją
Raport Biała Lista w PDF (wszystkie dane o podmiocie z Wykazu Podatników VAT plus informacje o właściwym Urzędzie Skarbowym)
wszystkie dane o podmiocie z Raportu Biała Lista w formacie JSON
sprawdzenie statusu VAT firmy na konkretny dzień (w tym datę wstecz)

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API Sprawozdania finansowe:

oryginalne sprawozdania finansowe w formacie JSON dla wszystkich podmiotów, które złożyły sprawozdania w XML zgodnie z obowiązującymi przepisami
ujednolicone podstawowe dane finansowe w formacie JSON
plik ZIP zawierający cały komplet oryginalnie składanych przez firmę dokumentów finansowych (sprawozdania finansowe, sprawozdania z działalności, uchwała o podziale zysku lub straty itp.) w formacie, w jakim podmiot je złożył – XLSX, DOC, PDF, TXT

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API REGON:

wszystkie dane o podmiocie z bazy REGON w formacie JSON (m.in. przedmiot wykonywanej działalności na podstawie zgłoszonego PKD głównego oraz pozostałych PKD, numery NIP i KRS, dane adresowe siedziby podmiotu, podstawowe dane rejestrowe)

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API CEIDG:

pełny wyciąg z CEIDG w PDF
wszystkie dane o podmiocie ze strony CEIDG w formacie JSON: imię i nazwisko, nazwa działalności, adres działalności, dane do doręczeń,

oraz :

inne dane głębokie z Systemu DataBota.

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Dane zwracane w API KRS:

pełny odpis KRS w PDF
skrócony odpis KRS w PDF
wszystkie dane o podmiocie z odpisu KRS w formacie JSON
powiązania firmy z innymi podmiotami gospodarczymi i osobami z KRS w formacie JSON
powiązania osoby fizycznej z firmami i osobami z KRS w formacie JSON

RODO – W pełni zgodne z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO) i aktami towarzyszącymi oraz Polityka DataBot™

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Zgody na pliki Cookies

Uzywamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z Internetu.
Daj znam znać, jeżeli zgadzasz się na wszystkie te pliki cookie.